Saturday 7 May 2011

Hati yang merintih....

Hidup tanpa teman baik umpama hidup seorang diri....
Dalam hidupku aku xpernah sunyi dengan ilai tawanya y membuat diriku bahagia disampingnya, ya itulah sahabatku....
namun kekadang hati ini merintih kerana mereka....
mereka yang membuatku bahagia dan mereka jua yang meragut kebahagiaan itu daripada ku :'(
knp ini terjadi? apa salahku terhadap mereka? :'(
mungkin aku pernah menyakiti mereka dan balasannya mmg ptt ku terima....
namun izinkan aku untuk sentiasa membahagiakan mu sahabatku seumur hidupku, ya seumur hidupku :'(
hanya kepada MU YA ALLAH tempat ku bergantung dan meminta pertolongan, Engkau tabahkanlah hatiku ini,cekalkanlah hatiku untuk menghadapi segala onak duri didalam hidupku ini...
sesungguhnya "aku menyayangi sahabatku lebih dari aku menyayangi diriku sendiri"
:'(

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...